Webinar over het bereiken van mensen in energiearmoede terugkijken
Op 3 oktober 2024 vond het NPLW-webinar plaats over energiearmoede. Hierin bespreken we hoe je mensen kunt bereiken die leven in energiearmoede. Wat werkt goed? Hoe organiseer je het? En hoe neem je belemmeringen weg?
Sprekers
- Anouk Randag, Milieu Centraal
- André Lodder, welzijnsorganisatie Diverse
- Nicolien Wirschell, gemeente Rotterdam
Anouk Randag van Milieu Centraal vertelt over het energiehulpnetwerk. André Lodder van welzijnsorganisatie Diverse legt uit hoe Zwijndrecht energiearmoede aanpakt. En Nicolien Wirschell van de gemeente Rotterdam geeft een toelichting op de brede aanpak aardgasvrij in de wijk Pendrecht.